[Talk-cz] Mapování železnic - rozšířené schéma

Michal Pustějovský Michal.Pustejovsky na seznam.cz
Pondělí Prosinec 22 18:00:36 UTC 2014

V příloze posílám první verzi presetu pro kolejovou dopravu. Ocením veškeré
připomínky. "Návod" k používání je zde: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/
WikiProject_Czech_Republic/Editing_Standards_and_Conventions#Kolejov.C3.A9_
trat.C4.9B_.28Railway.29
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/Editing_Standards_and_Conventions#Kolejov.C3.A9_trat.C4.9B_.28Railway.29)

Jednou z věcí, které by bylo ještě potřeba ošetřit, je aktualizace českého
překladu JOSM v oblasti železnic. Některé překlady hodnot z combo boxů jsou
úplně mimo. Bohužel v překladu JOSM se absolutně nevyznám. Mohl by mi s tím
někdo pomoci?

Díky,
Michal

---------- Původní zpráva ----------
Od: Michal Pustějovský <Michal.Pustejovsky na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 14. 12. 2014 19:48:21
Předmět: Re: [Talk-cz] Mapování železnic - rozšířené schéma

"
Díky za pochvalu.
Schéma nepochybně šíleně komplexní je (typicky německá preciznost), ovšem na
německém základu plánuju vytvořit JOSM presety pro ČR, které tuhle nevýhodu
smažou. Bez presetů se tohle schéma normálně používat nedá. Do editing
standards to plánuju přidat poté, co se dořeší věci, co jsou pod každou
kapitolou v poznámkách (spousta už dořešena a tedy smazána je). Jedná se
zejména o to, zda ve značkách "operator", "network" apod. používát prefixy
"cz:", např "cz:SŽDC" apod. Tohle třeba sám rozhodnout nedokážu.

Michal