[Talk-cz] Osmose Česká republika

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Pondělí Prosinec 29 15:00:29 UTC 2014

On Mon, Dec 29, 2014 at 03:48:04PM +0100, Jan Martinec wrote:

> jo, v letectví je "elevation" nadmořská výška - ve stopách. Viz
> https://en.wikipedia.org/wiki/Altitude#Altitude_in_Aviation
>
> Ovšem v OSM je "ele" nadmořská výška v metrech - tím je to otagovaný asi
> nesprávně; otázka je, kam (do jakého tagu) s tou n.m. ve stopách? Pro letecký
> použití to vypadá užitečně...

Jeste jsem patral, tohle je spis chyba testu. Stopy (') jsou jednotka a
jsou zapsany spravne, takze by to melo byt tak jak to je v databazi
naprosto v poradku.

Diky za pomoc.

--

  Tomas Kasparek               e-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, L127       jabber: tomas.kasparek na jabber.cz

  GPG:    2F1E 1AAF FD3B CFA3 1537  63BD DCBE 18FF A035 53BC

  May the command line live forever!