[Talk-cz] Osmose Česká republika

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Čtvrtek Prosinec 18 16:59:50 UTC 2014

Ahoj,

já mám skript, který proleze dané území či celou republiku a vyhází adresy, co
jsou v OSM a nejsou v RUIAN. Pokud usoudíme, že v RUIAN (téměř) nic nechybí,
můžu ho pustit na dohodnutém území. On se tedy používá při importu, jenže
začal se používat s ostatními vychytávkami, jako je určování správné polohy
AM, až někdy ke konci toho hlavního importu.

Skriptu nevadí, když AM v RUIAN nemá geometrii. Funguje to cca tak, že udělá
párování RUIAN->OSM tak, jak se to při importu dělá a co v OSM zbyde, to
probírá jeden po druhém a hledá k tomu příslušné AM v RUIAN. Když nenajde
(OPRAVDU nenajde, snaží se najít opravdu intenzivně), tak tu adresu z OSM
vyhodí. Tak jestli máš tip na nějaké území, kde je hodně takových chyb, můžeme
to vyzkoušet. Zkušenosti jsou takové, že v RUIAN je adres spíš nadbytek ;-).

Taky je možné udělat na daném území upřesnění polohy adres - dělalo by se to
tak, že by se provedl reimport, ovšem bez přidávání nových adresních bodů.
Přidávání nových bodů by způsobilo import těch duplicit typu 35 x 5035.

Apropó co Jevany, Kozojedy, Vyžlovka a Stříbrná Skalice Praha-východ? Občas se
na to podívám a stále je tam nezdravě velké množství duchů uvnitř budovy,
takové ty chyby typu číslo 5 a 5005.

Dne Čt 18. prosince 2014 17:04:20, Kasparek Tomas napsal(a):

> Jinak jsem zacal premyslet, ze bych na jare zkusil udelat nejakej workshop
> pro zacinajici mapery v Brne, oprava chyb v JOSM z osmose, pripadne TODO
> budovy apod jsou asi vyborny material na to neco zkusit.

a co CZ ruletu?

--
Petr