[Talk-cz] Tracer plugin - ruian update

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Středa Únor 5 07:53:34 UTC 2014

No prave tady mi to prijde uplne jasne, jak jsem psal drive:

cesta budovy:
addr:place=Dejvice
addr:city=Praha 6 (nebo Praha, tady nevim)
addr:country=CZ
addr:housenumber=2710
addr:conscriptionnumber=2710
ref:ruian=cislo stavebniho objektu
bez ulice
bez c.o.
bez PSC

4x body nad vchody (ale soucasty cesy domu)
to same, co je vyse, ovsem s addr:housenumber  ve tvaru c.p./c.o.
entrance=yes
addr:street
addr:streetnumber
addr:postcode
ref:ruian=cislo adresniho mista

Tohle mi prijde, jako ze presne kopiruje maximum informaci, ktere z RUIAN mame
a dava to nejvetsi smysl. Jedine, co tam takhle neni, je ta vazba mezi SO a AM
(resp. je zakreslena v mape, ale to nekdy nemusi tak byt, a bude-li AM lezet
mimo SO, pak tam zadna vazba neni, ovsem sla-by pridat, ale myslim, ze vlastne
k nicemu neni)

Jedina drobna chyba je, ze to v nekterych (ale podle me velmi ridkych) pripadech
bude vest ke dvojimu zobrazeni cisla v mape. Ale jen pri velkem zvetseni, jinak
je videt jen jedno cislo. Zkousel jsem to.

Druha vetsi chybka je, ze to nejde aplikovat na to jedno procento
s.o., ktere fakt maji vice c.p. nebo c.e.
Sice by to slo v housenumber a consriptionnumber oddelovat strednikem, ale to je velka prasarna.
Spise bych si myslel, ze by Trace v tohmle miste zobrazit informaci,
ze SO ma vice c.p. nebo c.e. a rekl, ze je tudiz nenatagoval a doporucil
uzivateli, aby dum rozdelil na adekvatni mensi casti, nebo tak neco.

Treba tak (protoze ty priklady domu, ktere jsem zatim videl, tomu odpovidaly),
ze celou cestu SO nakreslenou dle RUIAN oznaci jako building=terrace ci building=garages,
a pak ji rozdelit na podbudovy building=house nebo building=garage
a ty uz otagovat spravne i s housenumber a conscription number.

Co jsem prehledl tentokrat? ;-)

Zdravi,
 Dalibor