[Talk-cz] Tracer plugin - ruian update

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Středa Únor 5 08:09:48 UTC 2014

V dokumentu
Postup-obci-a-stavebnich-uradu-pri-editaci-RUIAN-v2-0.pdf
se na strane 15 pise:
	Samostatným vchodem se rozumí část stavebního objektu, která má
vlastní přístup
	z ulice a které je přiděleno jedno číslo popisné nebo evidenční nebo
jedno či více čísel
	orientačních.
Z toho by mi vyplyvalo, ze stavebni objekt muze mit zcela bezne vice c.p.
nebo c.e.,
 zejmena pokud to jsou samostatne vchody z ulice.

Jinak jsem se dival do Vyhláška č.26 2007, kde je mimochodem hezky popsano,
co se myslim vyuzitim stavebniho objektu nebo pozemku,
a nikde jsem tam nenasel nic o pridelovani vice c.p./c.e.
Naopak se tam dusledne mluvi v jednotnem cisle - "budova, ktere bylo
prideleno cislo"
To je asi to, z ceho jsem si myslel, ze jedna budova - jedno cislo.
Ale zrejme, ma-li samostatne vchody, pak muze mit vice c.p./c.e.,
i kdyz se to asi vyuziva zridka a preferuje se prideleni jednoho c.p./c.e.
a vice c.o.. Coz samozrejme na vesnici tak nejak nejde.

Kdybyste nasli nekde vice info, tak to prosim poslete.

Zdravi,
 Dalibor