[Talk-cz] Tracer plugin - ruian update

"Petr Morávek [Xificurk]" petr na pada.cz
Středa Únor 5 08:40:35 UTC 2014

Dne 5.2.2014 09:09, Dalibor Jelínek napsal(a):
> V dokumentu
> Postup-obci-a-stavebnich-uradu-pri-editaci-RUIAN-v2-0.pdf
> se na strane 15 pise:
> 	Samostatným vchodem se rozumí část stavebního objektu, která má
> vlastní přístup
> 	z ulice a které je přiděleno jedno číslo popisné nebo evidenční nebo
> jedno či více čísel
> 	orientačních.
> Z toho by mi vyplyvalo, ze stavebni objekt muze mit zcela bezne vice c.p.
> nebo c.e.,
>  zejmena pokud to jsou samostatne vchody z ulice.

> [...]

Ahoj,

díval jsem se ještě do tabulky se stavebníma objektama - více čísel
popisných mají i nedávno dokončené stavby a nejsou to jenom garáže:
http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/stavebniobjekty/70994242

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk