[Talk-cz] Tracer plugin - ruian update

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Středa Únor 5 09:33:34 UTC 2014

> Přiznám se, že mně to teda moc smysl nedává... Ani jeden objekt
> neobsahuje celou adresu (to co bych psal na obálku).
Jak to? Vsechny ctyri vchody obsahuji uplnou adresu.
Vzdyt tam pisu " to same, co je vyse, ovsem s addr:housenumber  ve tvaru c.p./c.o."

addr:city a addr:country
To nevim, jak moc jsou tyhle adresy potrebne, ale "tovarna na adresy"
addr:country=CZ pridava. Dava tam i mestkou cast, ovsem do is_in, ktery
se mi nelibi.
Nevim, jestli do addr:city patri Praha 9,
nebo jen Praha a nekam jinam (addr:quarter?) Praha 9.

Obecne bych se nespolehal na zadne dopocitavani.
Myslim, ze moc uzivatelu nic dopocitat neumi (ani ja ne).

Dalibor