[Talk-cz] Posuny - pokus o zpřesnění

"Petr Morávek [Xificurk]" petr na pada.cz
Středa Únor 5 19:46:09 UTC 2014

Dne 5.2.2014 19:48, "Petr Morávek [Xificurk]" napsal(a):
> Ahoj,

> Ahaaa! Teď mi to teprve došlo - on byl RUIAN zpočátku (a v té době jsem
> zkoumal přesnost) v jiné projekci. Původně to bylo EPSG:2065 a nyní
> EPSG:5514, která se pokud vím liší právě v prohození souřadnic a změně
> znamének. Já blbec ten grid slepě bez kontroly převzal... takže ten grid
> je teď úplně mimo... chtělo by to najít zdrojová data a přegenerovat pro
> 5514.

Hm, tak tím to nebude... obě transformace mi dávaj v absolutních číslech
stejné výsledky.

A až na tu magii se znaménky stále vychází správně test uvedený na
http://grass.fsv.cvut.cz/gwiki/S-JTSK-Grid

Takže asi jediným zbývajícím zdrojem nepřesnosti je opravdu:
"Tato verze je vytvořena pro variantu ETRS89(ETRF1989) tj. platné do
2.1.2011.[1] Vzhledem k posunu souřadnic od té doby platné
ETRS89(ETRF2000) neposkytuje níže popsané řešení deklarovanou přesnost."

Petr