[Talk-cz] Posuny - pokus o zpřesnění

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Středa Únor 5 20:40:53 UTC 2014

Ahoj,

Dne St 5. února 2014 19:48:16, Petr Morávek [Xificurk] napsal(a):

> Ahaaa! Teď mi to teprve došlo - on byl RUIAN zpočátku (a v té době jsem
> zkoumal přesnost) v jiné projekci. Původně to bylo EPSG:2065 a nyní
> EPSG:5514, která se pokud vím liší právě v prohození souřadnic a změně
> znamének. Já blbec ten grid slepě bez kontroly převzal... takže ten grid
> je teď úplně mimo... chtělo by to najít zdrojová data a přegenerovat pro
> 5514.

Jo, tak to bude ono. Můžeme zkusit tu tabulku z archivu z roku 2009, dohledat
(bývalého) majitele gitu, proj-4.8.0/src/projects.h, přepsat do pl/pgsql to,
na co tu odkazoval pan Veselý z ČÚZK - mimochodem - ten program ve Fortranu by
asi hodně pomohl; ten není k dispozici?)

Tak to už asi nemusíme.

--
Petr