[Talk-cz] Tracer plugin - ruian update

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Čtvrtek Únor 6 12:46:12 UTC 2014

> No to jsem právě napsat chtěl. Vycházel jsem z předpokladu, že každé
> adresní místo (č.p./č.o) je jeden vchod. Nebo to tak není? Jak chceš uživatele
> upozornit, že to není jen jedno číslo? Mohl bych napsat: "Více adresních
> míst" ale přijde mi to moc dlouhé. Případně "více čísel orientačních", ale to
> neplatí vždy, někdy je více čísel popisných - typicky paneláky.

Ou, obavam se, ze ted do toho vnasime zmateni pojmu a to neni dobre.
Jak to chapu je:
- vchod (samostatny vchod) je termin pouzivany v RUIAN, kterym se
ospravedlnuje prideleni vice c.p./c.e., pripadne c.o.
Viz :Postup-obci-a-stavebnich-uradu-pri-editaci-RUIAN-v2-0.pdf se na strane 15 pise:
	Samostatným vchodem se rozumí část stavebního objektu, která má vlastní přístup
	z ulice a které je přiděleno jedno číslo popisné nebo evidenční nebo jedno či více čísel orientačních.
Takze vchod musi mit prideleno cislo, ale nevime jake.

- vice cislel orientacnich
c.o. muze byt prideleno (alespon dle me interpretace) zcela libovolne, nezavisle na existenci vchodu
a myslim, ze by se nasly pripady, kdy je c.o., ale dvere nejsou

- vice c.p./c.e.
muzou existovat SO, ktere maji c.p. i c.e. a pritom nemaji vice vchodu.
Nevim, jak to vypada uvnitr databaze RUIAN, ale realne to je. Proste je dum, co ma nejdrive c.e.
a pak dostane c.p. (asi vetsinou stejne), ale AM existuji obe

> Přímo počet vchodů v ruian není.
To si teda myslim, ze je.
Pac tady jsou videt a maji i sva cisla (takze mozna existuje i jejich databaze).
http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/stavebniobjekty/70994242

Takze, kdyz tam v PointInfo pises "vice vchodu", tak bych radsi psal "vice adres" nebo "vice adresnich mist".
Protoze zrovna v tomhle pripade sice asi dum ma vice vchodu, ale nejsou to ty vchody o kterych mluvi RUIAN.

Zdravi,
 Dalibor