[Talk-cz] Tracer plugin - ruian update

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Čtvrtek Únor 6 16:35:52 UTC 2014

> To si teda myslim, ze je.
> Pac tady jsou videt a maji i sva cisla (takze mozna existuje i jejich databaze).
> http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/stavebniobjekty/70994242
>
> Takze, kdyz tam v PointInfo pises "vice vchodu", tak bych radsi psal "vice
> adres" nebo "vice adresnich mist".
> Protoze zrovna v tomhle pripade sice asi dum ma vice vchodu, ale nejsou to
> ty vchody o kterych mluvi RUIAN.

Tak jsem se konecne dostal do databaze. Dekuji. :-)
A ty diskutovane vchody tam jsou v tabulce rn_detailni_tea (technicko administrativni atribut),
kde je mimochodem i vazba na AM.
Takze nejen AM je vazano k SO, ale i SO ma prirazeno AM pres TEA.
Ale vypada to, ze u mnoha SO ty TEA jeste nejsou.
Ale neumim udelat tak rafinovanej dotaz, abych zjistil, u kolika SO, ktere maji adresu
jsou a nejsou TEA.
Taky by me zajimalo, zda jsou SO, co maji TEA, ale maji jen jeden vchod. Pocitam, ze ano.

A uz vubec neumim nijak porovnat vzajemnost prirazeni AM k SO a zpatky SO k AM pres TEA.

Zdravi,
 Dalibor