[Talk-cz] Tracer plugin - ruian update

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Únor 6 17:07:35 UTC 2014

Dne 6.2.2014 17:35, Dalibor Jelínek napsal:

> Tak jsem se konecne dostal do databaze. Dekuji. :-)
> A ty diskutovane vchody tam jsou v tabulce rn_detailni_tea (technicko
> administrativni atribut),

Který sloupec. Asi jsem slepý, ale něco jako počet vchodů nevidím.

> kde je mimochodem i vazba na AM.
> Takze nejen AM je vazano k SO, ale i SO ma prirazeno AM pres TEA.
> Ale vypada to, ze u mnoha SO ty TEA jeste nejsou.
> Ale neumim udelat tak rafinovanej dotaz, abych zjistil, u kolika SO,
> ktere maji adresu
> jsou a nejsou TEA.
> Taky by me zajimalo, zda jsou SO, co maji TEA, ale maji jen jeden
> vchod. Pocitam, ze ano.

Vzhledem k tomu, že v TEA je slabých 26 tisíc záznamů oproti 2.8 mil. SO
s AM, tak bych se tím zatím nezabýval :-D

pedro=> select count(distinct(stavobj_kod)) from rn_detailni_tea;
  count
-------
  25977
(1 row)

pedro=> select count(distinct(o.kod)) CNT from rn_stavebni_objekt o,
rn_adresni_misto a where a.stavobj_kod = o.kod and not o.deleted and not
a.deleted;
    cnt
---------
  2843146
(1 row)

pedro=> select count(distinct(o.kod)) CNT from rn_stavebni_objekt o,
rn_adresni_misto a where a.stavobj_kod = o.kod and not o.deleted and not
a.deleted and exists (select 1 from rn_detailni_tea t where
t.stavobj_kod = o.kod);
   cnt
-------
  25953
(1 row)

> A uz vubec neumim nijak porovnat vzajemnost prirazeni AM k SO a zpatky
> SO k AM pres TEA.

Něco mále jsem našel tady:
http://postgres.cz/wiki/%C3%9Avod_do_PostgreSQL_SQL#Vno.C5.99en.C3.A9_poddotazy_a_odvozen.C3.A9_tabulky

Marián