[Talk-cz] RUIAN adresy - mezirekapitulace

Petr Vejsada osm at propsychology.cz
Wed Feb 12 23:53:17 UTC 2014

Ahoj,

pokusím se o mezirekapitulaci, abychom směřovali k cíli. Z RUIAN adres by se
měly nahrávat/přepisovat tyto tagy:

addr:conscriptionnumber
addr:provisionalnumber
addr:streetnumber
addr:housenumber
addr"street
addr_place
addr:city
addr:postcode

addr:suburb - je v diskusi, mně se docela líbí - nebyl by zdaleka u každé
adresy a tak by zase moc neobtěžoval

addr:country - padly zde návrhy nedávat a mazat a i dávat,ničemu nevadí. Mně
přijde zbytečný

source:addr=cuzk:ruian
ref:ruian:addr=<nnnnn>

mazat tagy:
uir_adr:ADRESA_KOD
source:position - taky trochu s otazníkem, protože pozice zůstane původní
is_in - taky trochu s otazníkem, protože nevíme, zda to někdo nepoužívá, ale
buď doplňovat nebo mazat; ponechávat stávající mi přijde nesmyslné

Připomínky, návrhy?

--
Petr, pv na propsychology.cz