[Talk-cz] RUIAN adresy - mezirekapitulace

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Únor 13 09:01:41 UTC 2014

Na základě diskuze hlasuji pro:

1) Přidat addr:place a addr:suburb
2) Rozlišovat ref:ruian (ref:ruian:addr, ref:ruian:building...)
3) Mazat addr:country, uir_adr a is_in (Dle wiki je is_in přežité)

Marián