[Talk-cz] RUIAN adresy - mezirekapitulace

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Čtvrtek Únor 13 17:52:09 UTC 2014

Ahoj,

jojo, díky, na tohle jsem málem zapomněl. Ostatně sami jsme se s tím setkali,
když jsi po mě chtěl adresy ze Starého Města. Ano, obce mají duplicitní jména
a tak by se asi měl přidávat okres. V rámci okresu už duplicitní názvy nejsou,
ověřeno empiricky.

addr:district?

http://en.wikipedia.org/wiki/District_

Czech Republic
A "district" in the Czech Republic is an okres (plural okresy). After a reform
in 2002, the districts lost administrative power to regions (kraje) and
selected towns (pověřené obce) and became statistical zones.

Tímto se nevyjadřuji k is_in; okres by měl být i mimo is_in

--
Petr