[Talk-cz] RUIAN adresy - mezirekapitulace

"Petr Morávek [Xificurk]" petr na pada.cz
Čtvrtek Únor 13 18:39:42 UTC 2014

Dne 13.2.2014 18:52, Petr Vejsada napsal(a):
> Ahoj,
>
> jojo, díky, na tohle jsem málem zapomněl. Ostatně sami jsme se s tím setkali,
> když jsi po mě chtěl adresy ze Starého Města. Ano, obce mají duplicitní jména
> a tak by se asi měl přidávat okres. V rámci okresu už duplicitní názvy nejsou,
> ověřeno empiricky.

Tak to jsi to ověřil špatně ;-)

Mezholezy, okres Domažlice
Březina, okres Brno-venkov

V RUIANu mají ty obce ve sloupci nazev i jméno dřívejšího okresu, viz:
select c.nazev, s.nazev from rn_obec c, rn_okres s where s.kod =
c.okres_kod and c.nazev like  '%(%';

> addr:district?
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/District_
>
> Czech Republic
> A "district" in the Czech Republic is an okres (plural okresy). After a reform
> in 2002, the districts lost administrative power to regions (kraje) and
> selected towns (pověřené obce) and became statistical zones.

Na okres máme hranice s admin_level=7, víc netřeba.

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk