[Talk-cz] RUIAN adresy - mezirekapitulace

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Čtvrtek Únor 13 19:41:03 UTC 2014

Ahoj,

Dne Čt 13. února 2014 19:39:42, Petr Morávek [Xificurk] napsal(a):

no to teda máš sakra pravdu, já si to ověřoval selectem na view, co tu mám pro
zobrazování adres v lidské formě. Naivně jsem si myslel, že ve sloupci 'nazev'
bude název, a ono prd, jsou tam poznámky, ve kterém okrese se obec nacházela v
minulosti. Tak to zase někdo něco po..., když se měnily hranice okresů, hmm.

> Na okres máme hranice s admin_level=7, víc netřeba.

nóó, a proč tam dávat obce, když na to máme admin_level 8? A na části obce
máme admin_level 10. Takže vlastně stačí jen číslo baráku ;-). Ulice přeci
máme taky ;-).

BTW: Už někdo píše uličního bota, co bude propojovat RUIAN ulice s
existujícími cestami? Přemýšlel jsem nad tím a nic jednoduchého, stávající
cesty by se musely rozdělovat.

--
Petr