[Talk-cz] Nominatim Kraj Moravskoslezský vs. Moravskoslezský kraj

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Únor 13 22:01:57 UTC 2014

Ahoj,
když do vyhledávání na OSM.org zadám vyhledat "Kraj Moravskoslezský",
tak mi Nominatim na prvním místě vrátí informační ceduli a k relaci
kraje se doklikám až napotřetí. GeoNames v pohodě, tam je první
"Moravskoslezský kraj".

Když to ale otočím a zadám "Moravskoslezský kraj", tak se mi očekávaná
informace objeví na prvním místě.

Dotaz, tedy zní: Dá se nějak ovlivnit to vyhledávání pro "Kraj
Moravskoslezský". Napadá mně přidat alt_name="Kraj Moravskoslezský", ale
nevím, jestli by to pomohlo. Nebo je to spíše bug v Nominatim?

Díky,