[Talk-cz] Tracer plugin - nová verze

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Únor 16 23:09:15 UTC 2014

Ahoj,
Tak jsem využil svých nově nabytých znalostí (a kódů) z vývoje PointInfo
pluginu a opět jsem vylepšil Tracer plugin. Počítal jsem s tím, že mi to
bude trvat déle, ale zdá se, že si s javou rozumím čím dál tím více.
(Můj zaměstnavatel asi bude mít radost :-D )

Změny:
*) Přidány notifikace - plugin vypisuje, co se právě stalo
*) Když se na již jednou natrasovanou budovu klikne znova, nic se
nestane - vznikaly duplicitní body
*) Překopal jsem odpověď od serveru. Nyní má stejně jako u PointInfa
formát JSON - bezproblémové budoucí přidávání dalších vlastností.
*) Hned jsem toho využil a při trasování budovy se kromě typu a ruian id
nově nastaví (pokud jsou data v databázi) i počet podlaží, bytů a datum
od kdy je budova využívána (stejně jako u PointInfo)
*) Zároveň přenáším i kompletní adresu (adresy). Do budoucna počítám s
tím, že při tracování budovy vytvořím i adresu (pokud ještě neexistuje).
Akorát musím ještě promyslet, jak by to přesně mělo fungovat.

Známé problémy:
*) Při aktualizaci navazujících budov (dvojdomky, řadové garáže) mohou
vzniknout duplicitní body. Ty je potřeba vyřešit ručně. Zatím stále
TODO, ale myslím, že už vím, co s tím.
*) S aktuálním latest JOSM mi to někdy vyhodí nullPointerException někde
v kódu těch notifikací - asi bug JOSM. Budu rád, kdyby to někdo mohl
otestovat se starší verzí JOSM, zda se tam tento bug taky vyskytuje.

TODO:
  - vyřešit duplicitní body
  - protlačit to do repozitáře JOSM - vyřeší se problém s přepisováním
starší verzí.
  - přidat vytváření adres

A někdy v budoucnu - trasování souvislých ploch (pole jedním kliknutím)

Plugin ke stažení jako vždy: http://www.kyralovi.cz/tmp/josm/tracer.jar
Zdrojáky: https://github.com/mkyral/josm-tracer/tree/ruian

BTW: všiml jsem si, že to udělátko, co používám pro nahrávání souborů k
sobě na server likviduje velká písmena. tracer.jar je ve skutečnosti
Tracer.jar. Musím s tím něco udělat.

Mapujte, testujte a hlaste chyby (snad jich moc není)