[Talk-cz] Ukázkový .osm Re: Adresy z RUIAN - 2. rekapitulace

"Petr Morávek [Xificurk]" petr na pada.cz
Neděle Únor 16 11:29:08 UTC 2014

Dne 16.2.2014 12:09, Petr Vejsada napsal(a):
> Ahoj,

> Polohu neměním, tedy zdrojem polohy není RUIAN (pokud jím nebyl už v původní
> adrese). Zdrojem polohy je RUIAN pouze u nově přidávaných bodů. To vše právě
> proto, že s bodem mohl někdo šoupnout a posunout ho na lepší polohu - nad
> vchod, namísto původní, méně vhodné polohy.
>
> --
> Petr

Aha, tak to jsem z té ukázky moc nepochopil - tam mají všechny body
source:position=cuzk:ruian. To by asi mít neměly, vzhledem k tomu, že
již existují a neposouváš je, ne?

Ale stále platí výše uvedená otázka... V principu by všechny adresní
body v ČR měly svým obsahem i pozicí být odvozeny od RUIAN. Jakékoliv
odchylky od stavu RUIANu budou buď opravy chyb (doufejme, že jich v
databázi moc není), malá pošoupnutí adresního místa na "lepší" místo
(např. blíže k vchodu/schránce), příp. doplnění nějakých POI tagů.

Otázkou tedy je, zda by nebylo vhodnější tyhle globální tagy dát přímo
na changesety importu (jak doporučují import guidelines), na
jednotlivých bodech by se pak už přidávat nemusely - co se s tím bodem
během importu přesně dělalo, se uvidí v jeho historii.

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk