[Talk-cz] Ukázkový .osm Re: Adresy z RUIAN - 2. rekapitulace

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Neděle Únor 16 12:00:20 UTC 2014

Ahoj,

Dne Ne 16. února 2014 12:29:08, Petr Morávek [Xificurk] napsal(a):

> Aha, tak to jsem z té ukázky moc nepochopil - tam mají všechny body
> source:position=cuzk:ruian. To by asi mít neměly, vzhledem k tomu, že
> již existují a neposouváš je, ne?

Všechny mají source:addr=cuzk:ruian. source:position=cuzk:ruian mají jen nově
přidané. 9 se nově přidává, 111 se upravuje. Ať koukám, jak koukám, vidím to
tak, jak píšu. Nezaměnil jsi to se source:addr?

> Ale stále platí výše uvedená otázka... V principu by všechny adresní
> body v ČR měly svým obsahem i pozicí být odvozeny od RUIAN. Jakékoliv
> odchylky od stavu RUIANu budou buď opravy chyb (doufejme, že jich v
> databázi moc není), malá pošoupnutí adresního místa na "lepší" místo
> (např. blíže k vchodu/schránce), příp. doplnění nějakých POI tagů.

Jestli to správně chápu, pak by to prakticky znamenalo zrušení informace o
zdroji polohy pro všechny body a zavedení předpokladu, že vše pochází od CUZK,
není-li uvedeno jinak. V praxi to tak je (pouze ty, které jsou zastoupeny více
než 100x):

 cuzk:km                | 1155200
 uhul:ortofoto          |     353
 uhul:ortofoto, cuzk:km |     287
 ruian                  |    2900

> Otázkou tedy je, zda by nebylo vhodnější tyhle globální tagy dát přímo
> na changesety importu (jak doporučují import guidelines), na
> jednotlivých bodech by se pak už přidávat nemusely - co se s tím bodem
> během importu přesně dělalo, se uvidí v jeho historii.

Jaká konkrétní hodnota source:loc by se tedy měla dávat na changeset? Mně to
vychází na cuzk:km, ovšem záeží na lokalitě. V okolí Vyškova to bude 99%
RUIAN, protože tam prostě skoro žádné adresy nejsou. V Praze to bude cuzk:km.

--
Petr