[Talk-cz] Ukázkový .osm Re: Adresy z RUIAN - 2. rekapitulace

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Neděle Únor 16 13:24:21 UTC 2014

Ahoj,

začíná mi to trochu připomínat diskusi o administrativních hranicích, kam by
stačilo přidávat addr:place ;-).

Osobně nepovažuji source:loc za důležitý údaj a klidně bych ho vypustil.
Mimochodem - sázku bych vyhrál - roh Milady Horákové a Haškovy - v RUIAN jsou
obě adresy na stejném místě uprostřed baráku. Haškovu dělal Petr Dlouhý podle
UIR_ADDR, nikdy jsem nezkoumal, jak to funguje a jak je tam určena poloha,
nicméně tak, jak jsou umístěny adresní body v Haškově bych dal
source:loc=zdravý_rozum ;-)

Dne Ne 16. února 2014 13:28:20, Petr Morávek [Xificurk] napsal(a):

> Na tom changesetu by to podle mě nebylo potřeba rozlišovat (jestli se
> mění/doplňuje adresa, nebo i pozice je vidět přímo z jeho obsahu),
> použil bych něco jako:
> source=cuzk:ruian
> url=http://wiki.openstreetmap.org/wiki/POPIS_IMPORTU
> import=yes
> bot=yes
> comment=???

Tohle by šlo.

> V historii každého bodu pak bude např.:
> v1: import RUIAN
> v2: user123 změnil o pár mětrů pozici
> v3: user456 přidal shop=*
>
> Tím pádem na všech vytvořených nebo zkontrolovaných bodech by nebylo
> potřeba source:addr, source:loc by se nechalo jen pokud obsahuje nějakou
> jinou než s RUIANem související hodnotu, např. 'uhul:ortofoto'.

Tohle by taky šlo, respektive je mi to jedno, nicméně červíček - vyžaduje to
pátrání v historii uzlu a tedy to snižuje uživatelskou přívětivost editace a
získávání informací. To znamená, že bych se musel kouknout na poslední
changeset, pak na historii a z toho dovozovat, jaký je vlastně současný stav
uzlu. Znamenalo by to, že informaci, která je teď dostupná hned, by bylo třeba
dovozovat. Podobně jako ať si Navit (příklad) spočítá podle hranic, kde se
vlastně nachází.

No nic, jdu dodělávat další test, zda se adresní místo nachází do 50m od
ulice, ke které patří.

--
Petr