[Talk-cz] Tracer plugin - nová verze

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Únor 17 06:36:51 UTC 2014

Dne 17.2.2014 06:25, Dalibor Jelínek napsal:
> Mám jednu zcela zásadní poznámku k češtině. :-)
> V té notifikaci bys mohl brát ohled na počet uzlů a dělit to na:
> 1 uzel
> 2-4 uzly
> 5- uzlů

No s tím jsem hodně bojoval. Problém je, že tohle JOSM momentálně
nepodporuje. Můžu nastavit řetězec jen pro 1 nebo více. S ničím jiným se
nepočítá. Zkoušel jsem to formulovat nějak jinak, ale nepovedlo se :-D

> Jinak by se mi líbílo, kdbys v té notifikaci mohl zobrazit
> i jaké tagy jsi přidal, hlavně jak jsi nastavil building
> a jestli jsi přidat i jiné zajímavé.

Vidíš, to mně nenapadlo. Zkusím se na to podívat.

> Měníš building jen když byl původně yes?

Ano

> V jednom místě se mi zdálo, že jsi budovu zjednodušil zbytečně,
> ale to budu ještě sledovat.

To je spíše na Petra. Pošli detaily a uvidíme co uvidíme.