[Talk-cz] Tracer plugin - nová verze

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Pondělí Únor 17 05:25:09 UTC 2014

Ahoj,
super, děkuji. Udělal jsem si pár budov v místě, kde jsem dříve trasoval z KM
a je to radost s tím dělat.
Ty duplicitní body mě samozřejmě otravujou, ale snad to ještě vylepšíš.

Mám jednu zcela zásadní poznámku k češtině. :-)
V té notifikaci bys mohl brát ohled na počet uzlů a dělit to na:
1 uzel
2-4 uzly
5- uzlů

Jinak by se mi líbílo, kdbys v té notifikaci mohl zobrazit
i jaké tagy jsi přidal, hlavně jak jsi nastavil building
a jestli jsi přidat i jiné zajímavé.

Měníš building jen když byl původně yes?

V jednom místě se mi zdálo, že jsi budovu zjednodušil zbytečně,
ale to budu ještě sledovat.

Zdraví,
 Dalibor