[Talk-cz] Preklad wiki addr:, nazev dorucovaci posty

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Pondělí Únor 24 02:06:06 UTC 2014

Ahoj,

asi si nerozumime, teda doufam.

Podle me, je teda definice, ze addr:city ma byt to, co se pise za PSC

docela vagni, navic vychazi z bezmyslenkoveho prekladu anglicke wiki,

coz neni vubec jasne, o jake zemi se bavime (asi Uk).

Myslim, ze kdyz se napise, ze v addr:city ma byt obec podle RUIAN nebo CUZK katastru,

tak uz je to jasne.

A mam pocit, ze to je presne to, co se pise za adresu v PSC. ;-)

Dorucovaci posta je neco jineho, ta je urcena tim PSC samotnym.

Viz treba

Březí (část)

37007

České Budějovice 7

Kamenný Újezd

Březí (část)

37382

Boršov nad Vltavou

Kamenný Újezd

addr:place=Březí

addr:city=Kamenný Újezd

ale doručovací pošta je jiná, podle toho, odkud chodí pošťák.

Takže jsem se ptal, zda tohle by mělo smysl do těch importovaných adres přidávat.

Ale, jak mi psal Petr, a asi to bude většinový názor, máme tam PSČ a existuje

tabulka s doručovací poštou, takže si to může každý najít, když by to potřeboval

a v adrese je to zbytečné.

Ale jestli máš nějaký vypečenější příklad, kdy by v addr:city mělo být něco

jiného, než obec dle RÚIAN, tak sem s ním.

Zdraví,

Dalibor