[Talk-cz] Ruian a zákazové značky

jzvc jzvc na tpfree.net
Úterý Únor 25 17:22:51 UTC 2014

Dne 24.2.2014 12:00, Petr Holub napsal(a):

> Kdyz je to pro smery, nepouziva se spis :forward a :backward?

Pouziva, ale je to k prdu, kdyz ti nekdo zmeni smer cesty ... ses v ...
tohle je jedna z veci kterou by bylo treba radne prekopat v ramci cely
OSM - prace s jizdnima pruhama, idealne tak, aby to bylo plne vizualni
=> abys v editorech videl, ze silnice ma nejaky pruhy, je nejak siroka
... a jsou tam nejaky odbocovaky/pripojovaky ...

A samo, idealne to nadefinovat tak, aby zadnej zasah stavajicim editorem
tenhle system nemoh rozbit. Melo by to proste vypadat podobne, jako kdyz
si v ttd like gamese stavis silnice/zeleznice ...