[Talk-cz] Ruian a zákazové značky

Pavel rattsnake na gmail.com
Úterý Únor 25 20:17:00 UTC 2014

S tím souhlasím ale některé gps už začínají navigovat i do pruhů což
myslím je dobrá vlastnost.

ještě jeden dotaz - používáte LOCUS? Koukal jsme, že nastane nyní
problém se skinem - ještě jsem nenašel nějaký , který by zobrazoval jiné
budovy - např technické či školní apod. orstě tyhle budovy pak chybí -
nevíte někdo jak na to - úpráva se mi nezdařila asi někde dělám chybu.
P.