[Talk-cz] RUIAN nad OSM

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Pondělí Leden 6 11:20:01 UTC 2014

Cau,
tady je pro porovnani neco obdobneho
http://maps.fordfrog.com/

Nektere budovy skutecne chybi, zejmena venkovske stodoly a tak.
Nekdo tu snad pro to mel i nejake vysvetleni, tak zkus prohledat archiv.

Vsiml jsem si, ze ty adresy nejsou uplne dokonale.
U nekterych domu, ktere maji jedno c.p., ale vice c.o.
tam mas nakresleno jen jednu adresu c.p./c.o., ale zbyla c.o. chybi uplne.
Pocitam, ze vsechna c.o. v RUIANu asi nejsou?

Zdravi,
 Dalibor

-----Original Message-----
From: Petr Vejsada [mailto:osm na propsychology.cz]
Sent: Saturday, January 4, 2014 9:40 PM
To: talk-cz na openstreetmap.org
Subject: [Talk-cz] RUIAN nad OSM

Ahoj,

tak jsem dokončil import RUIAN a začínám se v tom rozkoukávat. Co tam je,
tak je dost dobré, jenže tam není všechno. Ještě nemají vše zdigitalizované.
Občas tam chybí nějaká budova, třeba tam není skoro nic z ČVUT z Karlova
náměstí ;-). Pak jsou tam díry, kdy chybí celá území. Napřed jsem si myslel,
že jsem něco zvoral při importu, ale asi ne. Je tam díra v okolí Kyjského
rybníka v Praze a když jsem si totéž území prohlížel na CUZK,
http://sgi.nahlizenidokn.cuzk.cz/marushka/default.aspx?themeid=3 , tak toto
území vypadá jako rastr - jako naskenované papíry a asi to tak bude. Kus
východně od Kyjského rybníka ruční náčrty přecházejí ve vektorová data.

Pro výzkumné účely jsem si to vizualizoval, vrstvy parcely, budovy a adresy,
je to na http://ruian.poloha.net (overlaye jdou až od zoomu 12, t.j. když
škálometr v levém dolním rohu ukazuje 2km).

Pokud se to někomu líbí, může si to dát třeba do Josm jako vrstvy, jsou to:

http://tile.poloha.net/adresy/z/x/y.png
http://tile.poloha.net/budovy/z/x/y.png
http://tile.poloha.net/parcely/z/x/y.png

--