[Talk-cz] RUIAN nad OSM

"Petr Morávek [Xificurk]" petr na pada.cz
Pondělí Leden 6 14:17:42 UTC 2014

Dne 6.1.2014 13:39, Petr Vejsada napsal(a):
> Ahoj,

> problem znacne casti chybejicich budov jsem, zda se, objevil a vyresil. Slo o
> pouziti geometrie kruhu a kruhovych vyseci, ktere Mapnik (a ani Qgis) neumi.
> Postgis nastesti umi kruhove vysece aproximovat na cary ci polygony, ostatne
> jak se kresli kruhy v OSM? ;-), takze:

Lepší je požít přepínač --linearize-ewkt v ruian2pgsql, takhle se
převedou oblouky rovnou při importu. Navíc to řeší jeden problém, kterým
trpí st_curvetoline - výsledná aproximace oblouku v st_curvetoline
závisí na orientaci tohoto oblouku, což je problém pokud máte dva
polygonu se sdílenou obloukovou hranicí, tak po projetí přes
st_curvetoline se tento sdílený kus hranice "ztratí" (hranice se v tom
místě budou nepatrně lišit).

> [...]
>
> Ono take plati, ze ne vsechny budovy jsou katastrem evidovane, coz bude dalsi
> duvod, proc neco chybi.
>
> Take obcas maji barak misto dvora a nic misto baraku, to bych jim asi mel
> napsat, pokud nenajdu chybu u sebe. Priklad - velky rohovy dum, je to roh
> Slezske a Hradecke v Praze na Vinohradech smerem jihovychod od Palace Flora.
> Uprostred vnitrobloku je bar Infinity,  v tom dotycnem rohovem dome je prodejna
> Albert, c.p. 2526. V katastru je ten dum nakresleny na miste, kde je ve
> skutecnosti vnitroblok a dum jako takoby chybi. V OSM je to spravne. Dum ma v

Jo, takových problémů tam je bohužel spousta. Já jich u nás v
Pardubicích našel opravdu hodně.

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk