[Talk-cz] Tracer2Server a Tracer2 josm plugin

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Leden 11 17:32:18 UTC 2014

Zdravím,
když jsem teď koukal do JOSM ohledně traceru, zjistil jsem, že existuje
i plugin Tracer2.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/JOSM/Plugins/Tracer2
Používá i nový server (zase .net :-( )
http://sourceforge.net/projects/tracer2server/

Nicméně jsem stáhl, zkompiloval a spustil. Přednastaven je jen německý
WMS, takže jsem vzal url z nastavení TracerServeru a ono to funguje.
Zatím to vypadá, že lépe a rychleji. Zatím jsem neměl problém s
posunutím budovy oproti km jako u TracerServeru.

http://wms.cuzk.cz/wms.asp?service=WMS&VERSION=1.1.1&REQUEST=GetMap&SRS=EPSG:4326&LAYERS=RST_KMD,RST_KN,hranice_parcel&FORMAT=image/png&transparent=false&SRS={proj}&WIDTH={width}&HEIGHT={height}&BBOX={bbox}

Máte s tím už někdo zkušenosti?