[Talk-cz] RUIAN, duplicita v domovních číslech

Václav Řehák rehakv01 na gmail.com
Pondělí Leden 20 11:00:05 UTC 2014

Musíš si dohledat příslušný stavební objekt (z RN_ADRESNI_MISTO pomocí
STAVOBJ_KOD) a na něm TYP_KOD

1 - číslo popisné
2 - číslo evidenční
3 - budova bez č.p./č.e.

Číslo orientační (pokud existuje) najdeš v RN_ADRESNI_MISTO ve sloupcích

CISLO_ORIENTACNI_HODNOTA -  Číselná část čísla orientačního
CISLO_ORIENTACNI_PISMENO - Koncové písmeno čísla orientačního. Není-li
atribut zadán, číslo orientační neobsahuje koncové písmeno.

Ještě by ti mohlo pomoc projít si archiv konference, analýzy RUIANu už tu
probíhaly, třeba
https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/2012-August/007814.html

V.