[Talk-cz] Úvaha o poloze adresního bodu (co PŘESNĚ je definiční bod?)

Petr Souček soucekp na atlas.cz
Neděle Červenec 6 13:51:45 UTC 2014

Dobrý den,

>Vlastní PSČ firmy mají, to vím, ale adresu? Že by měly jinou ulici, jiné
číslo domovní? To se >mi nezdá, ale nemohu vyvrátit.

>Tato PSČ v RUIAN asi nejsou - zkoušel jsem to na České Televizi, která má
svoje PSČ. V RUIAN >nejsou; jsou tam "standardní" PSČ. Dvořákova 18, Ostrava
je ostravské studio, podle webu >Televize má svoje PSČ, v RUIAN není.

... ano to mohu potvrdit. V RÚIAN jsou pouze tzv. územní PSČ, která se
vztahují k území. Dále Česká Pošta (ČP) provozuje tzv. speciální PSČ, která
se vztahují k osobě (firmě). Tato PSČ nejsou vázána k území, ale k firmě.
Bohužel již několik let se snažíme získat z ČP aktuální seznam těchto vazeb
PSČ x IČO firmy, ale zatím neúspěšně. Těchto speciálních firemních PSČ
existuje cca 3500 ks. Dále existují PSČ, která jsou přidělena P.O.Boxům a
ani tato PSČ v RÚIAN nevedeme.

Petr Souček