[Talk-cz] Funguje vam ortofoto?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Červenec 10 07:59:21 UTC 2014

Viz: https://www.mail-archive.com/talk-cz@openstreetmap.org/msg09971.html

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Dalibor Jelínek <dalibor na dalibor.cz>
Komu: 'OpenStreetMap Czech Republic' <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 10. 7. 2014 9:55:22
Předmět: [Talk-cz] Funguje vam ortofoto?

"

Ahoj,

od jiste doby mi v JOSM prestala fungovat Ortofotomapa.

URL mam

wms:http://geoportal.cuzk.cz/WMS_ORTOFOTO_PUB/service.svc/get?FORMAT=image/
jpeg&VERSION=1.1.1&SERVICE=WMS&REQUEST=GetMap&LAYERS=GR_ORTFOTORGB&STYLES=&
SRS={proj}&WIDTH={width}&HEIGHT={height}&BBOX={bbox}

a vidim jen chyba, chyba, chyba.

V textovem okne to pak vypisuje

Exception: Inconsistent metadata read from stream

Ale kdyz ten odkaz, ktery se pokousi nacist nakopiruju do prohlizece,

tak se mi dlazdice mapy normalne zobrazi, tak to vypada na nejaky problem  v
 JOSM,

ale netusim, co je spatne.

Jste na tom nekdo lepe?

Zdravi,