[Talk-cz] Geoinformatics FCE CTU 2014

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Červen 4 21:37:30 UTC 2014

Dne 4.6.2014 14:14, Jachym Cepicky napsal(a):

> De(láme to, co je napsáno v nas(ich cílech:
>
>      * propagovat pouz(ívání a vývoj nástroju* FOSS (Free and Open Source Software)
>        pro geomatiku, geoinformatiku, geodézii a kartografii,
>
>      * podporovat tvorbu, sdílení a publikování volne( dostupných a otevr(ených dat
>        a informací, zejména geodat, v souladu s obecne( uznávanými standardy,
>
>      * vyhledávat, aktivizovat a podporovat v C(eské republice síly k napln(ování
>        te(chto cílu*.

Jo jo, to jsem si c(etl, ale neve(de(l jsem, co si pod tím konkrétne(
pr(edstavit.

> [...]
>      local representatives of the Foundation when dealing with local government,
>      business and media.
>              http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Foundation/Local_Chapters
>
> My tohle uz( de-facto de(láme, ale postrádám zástupce, kter(í by byli víc uvnitr(
> OSM. Mluvíme tak trochu i za "OSM" a o "OSM", ale je to, jak sami cítíte "o nás
> bez nás" (sebe za reprezentativního a du*stojného zástupce OSM nepovaz(uju, ten
> projekt mám rád, ne(co jsem odeditoval, získal jsem ne(jaké datasety, jiné
> nezískal, ale nejsem tam ne(jak "v tom").

Nejsem proti. Nevím jak je to v Ne(mecku, ale Slováci mají taky ne(co
podobného:
http://wiki.freemap.sk/HowWeHelp

Por(ádají tr(eba mapping party. Na talk-cz jsem zatím nezaregistroval
ani pokus o zorganizování. Asi mají vs(ichni málo c(asu, stejne( jako já ;-)
Pr(ípadne( mají stejné organizac(ní schopnosti jako já :-D

Ani já se za reprezentativního a du*stojného zástupce nepovaz(uji.
Vz(dyt( mapuji teprve od lon(ského ledna, to jsem jes(te( por(ád baz(ant ;-)
Moz(ná Hanoj. Ten se obc(as objeví, vmísí se do debaty, pr(idá ne(jakou
du*lez(itou informaci a zase zmizí.

> Doufám, z(e mi nemu*z(e být pr(edhozeno, z(e se snaz(íme obejít komunitu OSM, mám
> ne(kdy pocit, z(e talk-cz mailing list spís( spamuju informacemi o sdruz(ení, nez( z(e
> by byly vítané, ale snaz(ím se od poc(átku lidi z OSM pozvat a pr(itáhnout mezi
> nás, kter(í jsme hlavne( vývojár(i nebo datar(i.
>
> Takz(e pokud chcete zjitit, co je to to OSGeo.cz za lidi, dorazte na
> Geoinformatics. Pár nás tam bude.

Ok. Budu se te(s(it.

Marián