[Talk-cz] Překlad wiki castle_type (a značení tvrze)

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Úterý Červen 10 08:54:36 UTC 2014

Ahoj,
myslím, že v tomto případě asi není nutné hodnotu nějak složitě
navrhovat a schvalovat, protože se asi týká jen Česka (nezaznamenal
jsem, že by se po ní někdo pídil v Německu nebo na Slovensku).
Asi se stačí dohodnout, co budeme používat.

Klidně tam ten motte_and_bailey na tu wiki stránku s patřičným popisem
dopiš. Myslím, že ta wiki je přesně pro ten účel. Koneckonců žádné značení
není vynucované a základní pravidlo je "znač, jak umíš nejlépe". A bude
určitě
lepší to mít na wiki než zahrabané v archivu téhle konference.

Mimochodem dopřeložil jsem související
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Tag:historic%3Dcastle

Zdraví,
Dalibor