[Talk-cz] Úvaha o poloze adresního bodu (co PŘESNĚ je definiční bod?)

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Pondělí Červen 30 22:58:19 UTC 2014

Ahoj,

Dne Út 1. července 2014 00:03:34, Vladimír Slávik napsal(a):

> Nedá se prostě "kontrolovaný" adresní bod odlišit od POI za běhu podle
> toho jestli tak je nějaký druh ruian id (ano) versus tagy mimo addr:*
> (ne)? Potom by se daly všechny POI ignorovat a bude...

teď nejde o budoucí aktualizace, v nich snad problém není, jde o způsob
dokončení importu, který se snažím ještě více zautomatizovat, protože
zbývající území jsou náročná, pracná. "Kontrolovaným" bodem se stane ten,
který se nejlépe shoduje s adresou v RUIAN. Všechny nemají RUIANID. Může to
být samostatný bod, budova, relace (třeba budova s dírou) nebo také adresa na
obchodě. Prostě ta entita, která se nejlépe shoduje. To, co na území zbude -
není to v RUIAN - předpokládám, že neexistuje a patří pryč. Dá se udělat, že
se tedy tagy z obchodů odstraňovat nebudou; pak ovšem není záruka, že jsou
správné.

> ...toto je sice formálně zcela správně, ale v realitě "tam venku" obchod
> lokalizuje právě adresa - nikdo si nepíše souřadnice :-D Vazba tam tedy
> je, a v současných frontendech k osm se bohužel předpokládá explicitní:
> iD má políčka pro adresu jako součást toho co se dá/má pro poi nastavit.
> Nevím tedy jak moc je reálné "spravit všechny ostatní lidi"?

:-), ven chodím každý den, takže tak zlé to se mnou není. On tu asi převažuje
názor v závislosti na tom, kteří lidé tuto konferenci v dané době čtou.

Buďto tedy vím adresu obchodu, pak jí zadám do vyhledávače, vyhledávač mi
najde adresní místo a v okruhu těch několika metrů už snad ten obchod najdu.
Druhá varianta - adresu obchodu neznám a chci jí zjistit. Najdu si tedy obchod
podle názvu a čtvrti, zjistím jeho souřadnice a zeptám se, co je na těch
souřadnicích za adresu. Otázka byla, jak to má programátor udělat.

Jistě že všude se najdou výjimky - může existovat 50 m dlouhý dům nebo celé
tržiště s jednou adresou.

Nu, vidím to tedy na pravidlo nevšímat si entit, které mají fyzické tagy
(amenity, shop ...) ?

--
Petr