[Talk-cz] CzechAddress import RUIAN

"Petr Morávek [Xificurk]" petr na pada.cz
Pondělí Březen 3 08:44:01 UTC 2014

Dne 3.3.2014 08:31, Dalibor Jelínek napsal(a):
> Ahoj,
> tak ted prekladam na wiki http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:place
> (Mimochodem bych byl rad, kdybyste si to precetli a napsali mi, jestli tam
> nemam nejakou botu)

Trochu se k tomu vztahuje z části již zastaralá stránka importu míst z
ÚIR-ZSJ: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import_UIR-ZSJ
Ten import vznikal v době, kdy se ještě vedly žhavé debat, jestli mají
smysl hodnoty place=neighbourhood, quarter atp. (a přiznám se, že
borough vidím teď poprvé)

place=neighbourhood (jakožto nejmenší pojmenovaná entita), by mělo v
řeči RUIAN většinou odpovídat Základní sídelní jednotce (ZSJ).

> a vyplynulo mi z toho, ze bychom asi meli pouzit pro mestkou cast/obvod
> misto navrzeneho (a imports@ zavrhovaneho) addr:suburb radsi
> addr:borough

Tenhle název je asi lepší, ale má jeden zásadní problém - nikdo to
nepoužívá. Celosvětové taginfo:
addr:suburb 429 tisíc objektů
addr:borough slovy "šest" bodů :-)

a zdá se, že se to moc neujalo ani jako hodnota place:
suburb 76 tisíc
borough 1 tisíc

Petr