[Talk-cz] Stav OTM Was: Re: značkový klíč, castle_type, wayside_shrine

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Březen 7 23:03:04 UTC 2014

BTW, když už jsme u toho. Jaký je vlastně stav OTM? Všiml jsem si, že je
tam výrazně méně tras než na mtbmap.cz

Například Beskydy, okolí Frýdlantu nad Ostravicí:

http://www.mtbmap.cz/#zoom=12&lat=49.5877&lon=18.3557
http://opentrackmap.cz/?zoom=12&lat=6375487.45685&lon=2037379.38101&layers=B0TTFF

Probíhá tam aktualizace? Bohužel nikde žádný link na někoho, kdo by se o
to staral.

Marián