[Talk-cz] Geoportál Praha - to mi hlava nebere

jzvc jzvc na tpfree.net
Neděle Březen 9 15:20:24 UTC 2014

Dne 9.3.2014 12:09, Petr Vejsada napsal(a):
> Ahoj,

> Nad 106 jsem přemýšlel, tam je situace jiná. Poplatek by asi obhájili, ale už
> by neobhájili následnou smluvní pokutu. Co podle 106 dostanu, to mohu
> zveřejnit a dělat si s tím co chci. Sporné mohou být jen osobní údaje, což se
> tohoto netýká.

Poplatek = !naklady! => nikoli 10k za vypaleni dat ... takovy prachy by
mohli chtit pouze v pripade, kdyby takovy data pripravovali vyhradne pro
tebe a priprava by trvala desitky hodin. Takze v pripade vypaleni dat na
placku by obhajitelny bylo neco mezi 0-100Kc.

V tomhle pripade je zjevny, ze data v digitalni podobe existuji, a ze je
jednoduse prodavaji.