[Talk-cz] Geoportál Praha - to mi hlava nebere

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Neděle Březen 9 11:09:07 UTC 2014

Ahoj,

Dne Ne 9. března 2014 11:49:31, jzvc napsal(a):

> Cus,
> pokud jde o uredni dilo ... jako ze tomu vse nasvedcuje, tak jsou
> nesmyslny i ty "manipulacni" poplatky. Nebot vypaleni/ulozeni dat v
> digitalni podobne na nejake medium jiste nestoji desitky tisic.
>
> IMO typicky priklad jak vyjebavat se 106tkou.

Nad 106 jsem přemýšlel, tam je situace jiná. Poplatek by asi obhájili, ale už
by neobhájili následnou smluvní pokutu. Co podle 106 dostanu, to mohu
zveřejnit a dělat si s tím co chci. Sporné mohou být jen osobní údaje, což se
tohoto netýká.

> Jinak mozna hint ... tyhle piratsky akce radi pirati ... pokud na ne
> nekdo mate rozumnej kontakt, tak by monza sli do toho, ze ty data vrazej
> verejne na svuj web a budou ocekavat, jestli je praha bude zalovat.

Mám kontakt na jednoho aktivního Piráta z Plzně, mohu zkusit.

Každopádně bych se napřed slušně zeptal, počkám, co na to napíše ten Honza
Cibulka, pokud se vyjádří.

--
Petr