[Talk-cz] Aktualizace map1.eu pro střední Evropu

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Březen 17 08:21:27 UTC 2014

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Vejsada <osm na propsychology.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 16. 3. 2014 23:32:29
Předmět: Re: [Talk-cz] Aktualizace map1.eu pro střední Evropu

"Ahoj,

Dne Ne 16. března 2014 19:19:33, Marián Kyral napsal(a):

> jen bych se zeptal, proč se nezobrazuje tato relace: http://www.
> openstreetmap.org/relation/3498968

> Je to naučná stezka, která je v terénu značena modro-oranžovo-modrým
svislým
> pruhem. Možná to mám špatně zaznačeno, mtbmap.cz ji taky nezobrazí, ale
> třeba na http://ruian.poloha.net/ zobrazena je.

napadá mě, že to může souviset s tímto tagem

route=hiking;bicycle

Tak hiking, nebo bicycle? Co teda mám vykreslit? Já vykreslím hiking,
protože
cyklistické trasy nezpracovávám a nechávám to na specializovaných serverech.

Pokud chtějí zobrazovat jak hiking, tak bicycle, tak poraď, jak se to má
vykreslit?
"

Normálně, vedle sebe ne?

A když to otočím, pokud je jedna trasa jak hiking tak bicycle, tak poraď jak
to zaznačit? Zduplikovat relace? Pak budeš mít dvě relace na sobě a stejně
musíš nějak řešit, jak to vykreslit.