[Talk-cz] Aktualizace map1.eu pro střední Evropu

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Neděle Březen 16 21:46:34 UTC 2014

Ahoj,

Dne Ne 16. března 2014 19:19:33, Marián Kyral napsal(a):

> jen bych se zeptal, proč se nezobrazuje tato relace: http://www.
> openstreetmap.org/relation/3498968

> Je to naučná stezka, která je v terénu značena modro-oranžovo-modrým svislým
> pruhem. Možná to mám špatně zaznačeno, mtbmap.cz ji taky nezobrazí, ale
> třeba na http://ruian.poloha.net/ zobrazena je.

napadá mě, že to může souviset s tímto tagem

route=hiking;bicycle

Tak hiking, nebo bicycle? Co teda mám vykreslit? Já vykreslím hiking, protože
cyklistické trasy nezpracovávám a nechávám to na specializovaných serverech.
Pokud chtějí zobrazovat jak hiking, tak bicycle, tak poraď, jak se to má
vykreslit?

--
Petr