[Talk-cz] Aktualizace map1.eu pro střední Evropu

Václav Kubíček vase.k na centrum.cz
Pondělí Březen 17 09:31:06 UTC 2014

Ahoj,
bohužel nejsem znalý místních poměrů a tak nevím jestli je to naučná stezka, cyklostezka nebo naučná cyklostezka (existuje-li vůbec něco takového???). Podle toho bych buď smazal nepotřebný tag a nebo rozdělil na 2 samostatní relace, jednu pro cyklostezku a druhou jako naučnou stezku.

Vašek