[Talk-cz] Aktualizace map1.eu pro střední Evropu

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Březen 17 11:27:35 UTC 2014

OK,

tak jsem si dohledal, že primárně se jedná o okruh pro pěší. Takže jsem to
změnil na route=hiking. Navíc kousek vede po chodníku a tam to pro kolo moc
není.

Marián

---------- Původní zpráva ----------

Od: Václav Kubíček <vase.k na centrum.cz>

Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>

Datum: 17. 3. 2014 10:34:24

Předmět: Re: [Talk-cz] Aktualizace map1.eu pro střední Evropu

"Ahoj,

bohužel nejsem znalý místních poměrů a tak nevím jestli je to naučná stezka,
cyklostezka nebo naučná cyklostezka (existuje-li vůbec něco takového???).
Podle toho bych buď smazal nepotřebný tag a nebo rozdělil na 2 samostatní
relace, jednu pro cyklostezku a druhou jako naučnou stezku.

Vašek

> Od: Petr Vejsada <osm na propsychology.cz>

> Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>

> Datum: 16.03.2014 22:47

> Předmět: Re: [Talk-cz]Aktualizace map1.eu pro střední Evropu

>Ahoj,

svislým

>napadá mě, že to může souviset s tímto tagem

>route=hiking;bicycle

>Tak hiking, nebo bicycle? Co teda mám vykreslit? Já vykreslím hiking,
protože

>cyklistické trasy nezpracovávám a nechávám to na specializovaných
serverech.