[Talk-cz] český addr:housenumber

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Úterý Březen 18 08:33:57 UTC 2014

Ahoj!

> Proč se mi to zdá nepřehledné? Prostudoval jsem spoustu papírových a
> elektronických map a v absolutní většině případů (a zřejmě z dobrého
> důvodu) se na mapách ve velkých městech uvádějí orientační čísla,
> protože to je přesně jejich význam - čísla sloužící pro lepší
> orientaci lidí. Tam kde nejsou třeba vůbec neexistují. Nejsem

No nevim. Kdyz mam nekde na rohu dvou ulic orientacni cislo "7", tak
si nejsem jistej, jestli jsem nasel ten spravnej dum. Kdyz je tam
napsano "591/7" a ja mam najit "591/7", tak uz si docela jistej sem.

Takze muj hlas je nechat to tak jak to je.

(A pokud ne, tak zmenit renderer. Urcite by slo napriklad to cislo
pred lomitkem udelat min vyrazny).

								Pavel