[Talk-cz] český addr:housenumber

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Úterý Březen 18 20:54:30 UTC 2014

Ahoj,

zaslechl jsem své jméno

hledací algoritmus bych předělávat nemusel, ten hledá ve všech entitách (body,
čáry, polygony, relace). Musel bych předělávat vytváření nových bodů.
Realizovatelné by to bylo za určitých předpokladů, které ale nejsou splněny:

- v absolutních číslech v OSM i v RUIAN chybí obrovské množství budov -
neexistující budovu nelze tagovat
- existují budovy, t.j. jeden stavební objekt, který má více čísel popisných.
I kdyby to v RUIAN bylo řešitelné, tak je obrovské množství budov, které v
RUIAN nejsou a jsou jen v OSM z katastrální mapy. A obrovské množství
paneláků, které jsou zakreslené v OSM jako jeden obdélník, ale ve skutečnosti
je to několik domů a každý má samostatné č.p.

Toto dělá z toho - jinak zajímavého a inovativního návrhu - návrh IMO
nerealizovatelný ...