[Talk-cz] český addr:housenumber

jzvc jzvc na tpfree.net
Středa Březen 19 21:49:46 UTC 2014

Cus, probeh sem thread jen zbezbe, ale asi nikdo nezminil ....

Nezasadnejsim duvodem stavajiciho reseni neni reneder/prehlednost/ ...
ale predevsim to, ze toto pole je JEDINE, ktere se prohledava pri
hledani adresy na osm, takze v nem vsechna cisla proste byt musi,
protoze jinak adresu nikdo nikdy nenajde (mozna krome specificky ceskych
aplikaci).

Az se ti povede presvedcit prislusne osoby o tom, ze vice cisel ruzneho
vyznamu je normal, a ze by bylo dobre renederovat a prohledavat ruzna
data ruzne... tak se muze zacit resit, zda to cislovat jinak. Do ty doby
je toto jedina pouzitelna moznost.