[Talk-cz] český addr:housenumber

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Čtvrtek Březen 20 01:24:56 UTC 2014

Ahoj,
nechci se zase vnucovat, ale ta cisla nemusi byt v housenumber
za vsech okolnosti vsechna jak pises. Muj navrh to rozdeluje na dve casti.
Jeden housenumber je zvlast pro dum, druhy housenumber jen pro ulici.
To je u vetsi kumulace vice vchodu do domu prehlednejsi, protoze par cisel rendereru odpadne.  U malych domu je to naopak zhorseni situace.
Mozna by to slo delat je v mistech, kde je c.o. huste moc.
Nominatim pak najde cisla obe, protoze jsou obe v mape.
Vim, ze je to malichernost, ale tvuj mail vyznel, jako ze neni jineho reseni,
nez vsechna cisla davat do housnumber.

Zdravi,
 Dalibor