[Talk-cz] Tracer a pointInfo - activity report

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Březen 19 22:26:43 UTC 2014

Ahoj,
posledních pár týdnů jsem se intenzivně věnoval Traceru a snažil jsem se
vyřešit problémy s duplicitními body, konflikty, překrývajícími se budovami.
Postupné úpravy nakonec stejně vedly k tomu, že jsem celou třídu ConnectWays
kompletně přepsal. Momentálně se snažím odladit chyby. Už to vypadá lépe,
nicméně zatím to stále má jisté mouchy.

Abych si trochu oddychl, vrhl jsem na pointInfo.
Změny:
  1) Neuvědomil jsem si, že klávesová zkratka Ctrl+X je rezervována systémem
- změnil jsem na Ctrl+Shift+C - v nastavení si to můžete změnit dle libosti.
  2) V oblastech, kde nejsou kompletní data, nenašel plugin nic. Nově vždy
zobrazí minimálně katastrální územi. Pokud jsou v okolí i nějaké adresní
body (v okruhu 100 metrů), zobrazí pět nejbližších adres.
  3) V souvislosti s bodem 2) vznikly duplicity v datech posílaných ze
serveru - adresa na budově i v adresních místech. Takže jsem to přepsal a
duplicity vyházel.
  4) V souvislosti s body 2) a 3) je nyní možné umístit adresu na místo
specifikované v RUIAN. Trochu jsem bojoval s ikonou, nakonec jsem skončil u
R s malým flekem - viz screenshot. Ale spokojen s ní moc nejsem. Pokud by
někdo udělal nějakou lepší, sem s ní ;-)

S tím souvisí  i dotaz od Dalibora, zda by bylo možné, dát nad ty ikony
nápovědu. Ona tam ta nápověda už je, ale komponenta, kterou používám pro
zobrazení html (JEditorPane), ji nezobrazuje :-( A jiná komponenta zase
neumožňuje klikat na odkazy. Nicméně se to pokusím nějak vyřešit - ale
termín neslibuji ;-)

No a poslední, asi nejdůležitější věc. Nahrál jsem pointInfo do JOSM
repozitáře a aktuální verze se instaluje přímo v JOSM. Stejně jako ostatní
pluginy. Akorát nevím, jestli se to nebude nějak bít s předchozí verzí. V
případě problémů zkuste nejprve starou verzi smazat.

Nějaké screenshoty:
http://www.kyralovi.cz/tmp/josm/pointInfo_beta5.png
http://www.kyralovi.cz/tmp/josm/pointInfo_beta6.png

A to je zatím vše ;-)