[Talk-cz] Tracer a pointInfo - activity report

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Čtvrtek Březen 20 04:35:29 UTC 2014

Ahoj,

super, jsem rád, že se ti to PointInfo povedlo dát oficiálně do JOSM.

Už jsem ho i přeložil v JOSM do čestiny (tu jednu řádku). ;-)

Návrh na vylepšení:

-název katastrálního území by mohl být také klikací a vést sem http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/katastralniuzemi/785105

- dtto obec http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/obce/545261

- část obce http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/castiobce/185108

- ulice http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/ulice/819093

- městská část  http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/mestskecasti/539465

- kraj http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/vusc/35

- okres http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/okresy/3301

- PSC jsem nenasel, ale i pro to by mohl byt vhodny cil

Treba tohle: http://www.postaonline.cz/vyhledani-psc?p_p_id=psc_WAR_pcpvpp <http://www.postaonline.cz/vyhledani-psc?p_p_id=psc_WAR_pcpvpp&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_psc_WAR_pcpvpp_struts.portlet.action=%2Fview%2FcleanFormPsc&_psc_WAR_pcpvpp_struts.portlet.mode=view> &p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_psc_WAR_pcpvpp_struts.portlet.action=%2Fview%2FcleanFormPsc&_psc_WAR_pcpvpp_struts.portlet.mode=view

Výhodou by bylo, že by byly dosažitelné všechny info v RÚIAN z jednoho místa.

Nevýhodou pak, že by to bylo dost modrý a podtrhaný (ale třeba by šly linky udělat černý, nebo modrý bez podtržení, nevím)

A pár maličkatostí, jestli neurazím. Nejsou podstatné, jen jsem si jich všiml:

- v informační řádce v Plugins píšeš Ruian, na webu pak RUIAN. Asi by to chtělo sjednotit na RUIAN.

- tady https://github.com/mkyral/josm-pointInfo bys mohl linkovat stránku http://wiki.openstreetmap.org/wiki/RUIAN

- tohle “Currently only Czech Ruian module available.” mi přijde divně čitelné. Možná spíše „There is only a Czech RUIAN module available at this moment.“

-tohle je pitomost, ale stejně mi to nedá: když není žádná vrstva, kam by se dalo kliknout, tak by ikonka PointInfo měla být šedá, ostatní doplňky to tak dělají.

- do jakých vrstev se vlastně dá klikat? Jen do OSM? Do Bing ani WMS mi to nejde. To je schválně?

- ja vím, že jsem nenažranej, ale možná by se hodila fuknce, když zobrazuješ adresy v okolí, tak posunout ViewPoint, aby ta adresa byla vidět. Ale počítám, že se ti nebude chtít přidávat další ikonku, že?

- na to jak zmizet to okno “Connecting to server” jsi asi ještě nepřišel, že? Blbý je, že tvoje okno jde odsunout, ale ten progress bar pod ním už ne a překáží přímo uprostřed, kdyby byl alespoň dole...

- možná bych nahradil text „Informace o objektu“ buď „Informace o stavebním objektu“, nebo „Informace o budově“ příp. „Informace o stavbě“, protože objekt v JOSM je vlastně prvek – cesta, uzel, relace.

- neměl by "start_date"="13.05.2013" být ve formátu „2013-05-13“?

- "building:ruian:type=*" jsi zrušil, bebo tam nikdy nebyl? Myslím, že se to tady v konferenci líbilo, to tam mít přesně a ne jen jak odhad, co jsme to dali do building=* Nebo ho tam dáváš jen někdy, zdá se?

Ale jak píšu, to jsou všechno blbinky, hlavní je, že PointInfo je krásný a funguje skvěle. ;-)

Děkuje,

Dalibor